JVS etsii uusia pelaajia

Laji on purjehdus ja joukkueen kotipaikka on Juurikkasaari, Säynätsalo. Joukkueeseen kuuluu 113 jäsentä ja kalenterissa on 0 tulevaa treeniä tai peliä.

Purjehduskilpailuun osallistuminen

JVS:n järjestämiin purjehduskilpailuihin voit osallistua joko omalla veneellä tai miehistön jäsenenä. Osallistuvan veneen pitää olla rekisteröity johonkin SPV:n jäsenseuraan ja katsastettu. Miehistön jäsenenä kilpailuun voi osallistua kuka tahansa!

Keskiviikkokilpailun gastipörssi toimii Juurikkasaaren satamassa ja nimenhuuto.com -palvelussa. Jos haluat päästä mukaan kisaan, tule hyvissä ajoin rantaan (klo 17:00). Ole aktiivinen ja kysy rantaan tulevilta kilpailijoilta, mihin veneeseen sopii mukaan. Pelin henki on että kukaan ei jää rannalle!

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty 5 päivää sitten. Katso treeniajat joukkuekalenterista ja lisätietoja joukkueen kotisivulta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.